بازدید از مراحل ساخت و روند تکمیل اتاق تمیز مرکز تکثیر، پرورش و نگهداری حیوانات آزمایشگاهی

دکتر دلیری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر رشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دکتر فرجی فرد معاون تجاری سازی ستاد به همراهی مسئولین این پروژه از اتاق تمیز در حال احداث این پروژه بازدید به عمل آوردند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر دلیری، معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر رشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دکتر فرجی فرد معاون تجاری سازی ستاد به همراهی مسئولین این پروژه از اتاق تمیز در حال احداث این پروژه بازدید به عمل آوردند.

این پروژه که با حمایت مادی و معنوی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و دانشگاه علوم پزشکی و شهید باهنر کرمان در دست احداث است حدود حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا آخر فروردین ماه سال 98 به بهره برداری رسد.

گفتنی است انواع قفس های IVC، گیج واشر و سایر ملزومات برای اتاق تمیز تهیه شده است. با افتتاح این اتاق تمیز امکان نگهداری حیوانات خاص از جمله حیواناتی که سیستم ایمنی ضعیف دارند و اسکیت ها فراهم خواهد شد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zuq1