بازدید از شرکت دانش بنیان دکتر غنوی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار ستاد توسعه علوم و فناوری‏های سلول های بنیادی مورخ چهارشنبه 1401/05/26 از شرکت دانش بنیان دکتر غنوی بازدید به عمل آورد. در این دیدار، دکتر دهمرده‎ئی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر حاجی حسینعلی مدیرعامل شرکت دانش بنیان امیدآفرینان مهندسی آینده نیز حضور داشتند.

 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار ستاد توسعه علوم و فناوری‏های سلول های بنیادی مورخ چهارشنبه 1401/05/26  از شرکت دانش بنیان دکتر غنوی بازدید به عمل آورد. در این دیدار، دکتر دهمرده‎ئی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر حاجی حسینعلی مدیرعامل شرکت دانش بنیان امیدآفرینان مهندسی آینده نیز حضور داشتند. 
در ابتدا دکتر غنوی به معرفی فعالیت های شرکت در حوزه پزشکی بازساختی پرداختند.دکتر غنوی در ابتدا به تشریح فعالیت های تیم خود در زمینه دانش پرینتر پوست زیست مصنوعی با خطوط لانجر پرداخت. در حال حاضر دونمونه از دستگاه آماده بهره برداری می باشد. همچنین این شرکت در زمینه طراحی و ساخت نای زیست مصنوعی، جداسازی و تخلیص کلاژن موجود در جفت انسانی و ساخت کبد زیست مصنوعی نیز فعالیت تحقیقاتی داشته است. قابل ذکر است اسپری چسب زیستی و همچنین دستگاه تنظیم فشار کاف تراشه تولیدی این شرکت تائیدیه CE اتحادیه اروپا را دریافت است. 
این شرکت امیدوار است با اتمام کارآزمایی بالینی دستگاه پرینتر پوست زیست مصنوعی، چاپ مقالات علمی مرتبط با آن و دریافت مجوزهای لازم بتواند از پوست پرینت شده با این دستگاه به منظور درمان بیماران با زخم های مزمن و جراحات سوختگی استفاده کند.
کلمات کلیدی
//isti.ir/Zg5u