بازدید از شرکت تجهیز گستر امید ایرانیان

این شرکت از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه های طراحی و ساخت انواع قفس های نگهداری و پرورش حیوانات آزمایشگاهی، تجهیزات دامپزشکی ،بیمارستانی و صنایع دارویی، انواع دستگاه های الکترونیک و برنامه نویسی مربوط به حیوانات آزمایشگاهی دستگاه ایزولاتور کلاس B آغاز نموده است. یکی از مهمترین فعالیت های این شرکت طراحی و ساخت قفس های فیلتردار (IVC) می باشد.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری تجاری سازی و بازار و خانم موسوی کارشناس ستاد از شرکت تجهیز گستر امید ایرانیان، در روز چهار شنبه مورخ 1401/4/01 بازدید به عمل آورد.

این شرکت از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه های طراحی و ساخت انواع قفس های نگهداری و پرورش حیوانات آزمایشگاهی، تجهیزات دامپزشکی ،بیمارستانی و صنایع دارویی، انواع دستگاه های الکترونیک و برنامه نویسی مربوط به حیوانات آزمایشگاهی دستگاه ایزولاتور کلاس B آغاز نموده است. یکی از مهمترین فعالیت های این شرکت  طراحی و ساخت قفس های فیلتردار (IVC) می باشد. مطالعه بر روی سلول های بنیادی آلوژن و همچنین انواع سرطان ها و راه های درمانی آن با استفاده از سلولهای بنیادی و یا داروهای مختلف نیازمند آزمایش بر روی حیوانات آزمایشگاهی دارای نقص ایمنی می‎باشد به نحوی که این سلول های تزریقی از طرف سیستم ایمنی بدن حیوان رد پیوند نشوند. این حیوانات به جهت دارا بودن نقص ایمنی نیازمند شرایط ویژه ای برای نگهداری بوده و این قفس ها به همین دلیل طراحی و ساخته می شوند. با توجه به بالا بودن هزینه خرید انواع خارجی این قفس ها، تولید مشابه داخلی آن بسیار راهگشا بوده است.
در این بازدید دکتر سلطانی نژاد از نزدیک در جریان روند ساخت محصولات این شرکت قرار گرفت و تاکید به توسعه صنعتی محصولات این شرکت با نگاه صادراتی نمود. سپس افزود که ستاد همچنان به حمایت های خود از این شرکت در جهت گرفتن مجوزها و توسعه محصولات ادامه خواهد داد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zjmu