اعزام هیات تجاری - فناوری و برپایی پاویون در چین

با عنایت به رویکرد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جهت کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان ساخت ایران و ایجاد/ تقویت برندهای ایرانی، کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری در نظر دارد تا از شرکت‌های منتخب تولیدی جهت حضور در اعزام هیات تجاری - فناوری به چین در قالب حضور در نشست تجاری B2B در شانگهای و شنزن، بازدید از پارک صنعتی سوژو، پاویون ملی ایران و بازدید از نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته چین (CHTF) و پاویون ملی ایران حمایت کند.


 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، با عنایت به رویکرد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جهت کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان ساخت ایران و ایجاد/ تقویت برندهای ایرانی، کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری در نظر دارد تا از شرکت‌های منتخب تولیدی جهت حضور در اعزام هیات تجاری - فناوری به چین در قالب حضور در نشست تجاری B2B در شانگهای و شنزن، بازدید از پارک صنعتی سوژو، پاویون ملی ایران و بازدید از نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته چین (CHTF)  و پاویون ملی ایران حمایت کند. لازم به ذکر است که به دلیل تعدد شرکت‌ها تنها درخواست شرکت‌هایی مورد بررسی قرار می‌گیرد که شرایط زیر را دارا باشند:
 



- دارا بودن تأییدیه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
 
- برخورداری از محصولات با کیفیت و قابل رقابت در عرصه بین‌المللی
 
- داشتن انگیزه و برنامه صادراتی بلند مدت
 
- داشتن الزامات زیرساختی لازم برای ارتباطات بین‌المللی (سایت، کاتالوگ و بروشور به زبان انگلیسی)
 
- داشتن گواهی‌های بین‌المللی برای محصولات صادراتی
 
* این برنامه از 19 تا 23 آبان‌ماه 1398 در معیت جناب آقای دکتر ستاری (معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور) برگزار خواهد شد.
 
* شرکت‌های متقاضی حضور در برنامه جهت ثبت‌نام در برنامه از طریق لینک‌های زیر می‌توانند اقدام نمایند. لازم به ذکر است که هزینه حضور در هر برنامه بعد از ثبت‌نام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
 
* شرکت‌هایی که تمایل به داشتن غرفه در پاویون در هر کدام از نمایشگاه‌های CHTF و یا China Import را دارند، باید به صورت جداگانه ثبت‌نام در پاویون را انجام دهند.
 
* شرکت‌هایی که صرفاً برنامه حضور در نشست‌های تجاری B2B و بازدید از پارک صنعتی سوژو و نمایشگاه‌ها را دارند، باید تنها برنامه اعزام هیات تجاری را ثبت‌نام نمایند.
 
حضور در نشست تجاری B2B در شانگهای و شنزن، بازدید از پارک صنعتی سوژو و بازدید از نمایشگاه‌های CHTF و China Import
 
* ثبت درخواست اعزام هیات تجاری برای تمامی شرکت‌هایی که قصد همراهی در این هیات را دارند الزامی است.
 
پاویون ملی ایران در نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته چین (CHTF)
 
* ثبت درخواست پاویون ملی ایران در نمایشگاه CHTF برای شرکت‌هایی که قصد داشتن غرفه در این نمایشگاه را دارند الزامی است. (در لینک ثبت‌نام لطفا عنوان پاویون فناوری‌های پیشرفته چین (CHTF) را انتخاب و ثبت نمایید.
 
پاویون ملی ایران در نمایشگاه واردات چین (China Import)
 
* ثبت درخواست پاویون ملی ایران در نمایشگاه China Import برای شرکت‌هایی که قصد داشتن غرفه در این نمایشگاه را دارند الزامی است. در لینک ثبت‌نام لطفا عنوان پاویون واردات چین (China Import) را انتخاب و ثبت نمایید.

شرکت های متقاضی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.tesc.ir مراجعه کنند و یا با شماره های 18-63103313 تماس بگیرند تا در ترکیب هیات اعزامی قرار گیرند.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZQp2