استقبال دانشجویان از چهارمین رویداد استارتاپی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

دویست و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 1 مهر ماه سال 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 1 مهر ماه سال 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.
دکترامیرخانی با اشاره به مرجعیت مراکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در انجام کارگاه های آموزشی مرتبط با حوزه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخت و افزود: می بایست شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه حول محور اهداف و برنامه‌های مراکز جامع مذکور به تولید علم و فناوری و تجاری سازی محصولات خود بپردازند. 
در ادامه دکتر معدنی به ارائه توضیحاتی در زمینه اقدامات صورت پذیرفته در خصوص تأمین بسته خدمات بیمه ای خدمات و محصولات حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداخت.
سپس تائبی توضیحاتی پیرامون برگزاری چهارمین رویداد استارتاپی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه نمود و عنوان کرد: اگرچه تاکنون تنها تبلیغات مجازی انجام شده با این حال بیشتر از نصف ظرفیت ثبت نام، شرکت کننده داشته ایم و این نشان از استقبال دانشجویان از اینگونه رویدادها می‌باشد. وی افزود: همچنین شاهد استقبال بینظیری نیز از سمت شتابدهنده‌های مختلف جهت حمایت از ایده‌های برتر هستیم.  لازم به ذکر است چهارمین رویداد استارتاپی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ ۸ تا ۱۰ آبان ماه ٩٨ در محل مرکز نوآوری استان کرمان با همکاری مرکز جامع علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کرمان برگزار خواهد شد.
در ادامه دکتر دهقانی با اشاره به استقبال اساتید و دانشجویان از سمپوزیوم سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی در قلب و عروق گزارشی از تعداد بالای افراد شرکت کننده در این سمپوزیوم ارائه نمود.
در پایان اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی همچنین برگزاری اولین جلسه شورای سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی استان کردستان ارائه نمودند.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zhz2