ارائه گزارش آخرین محصولات رونمایی شده حوزه سلول های بنیادی در دویست و هشتادمین جلسه شورای اجرایی ستاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و هشتادمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی ، دکتر ربانی مدیر بخش شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 4 مرداد ماه 1400، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و هفتاد و نهمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی ، دکتر ربانی مدیر بخش شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 4 مرداد ماه 1400، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر امیرخانی توضیحاتی در مورد رونمایی از 16 محصول حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در خانه نوآوری و فناوری ایران با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ارائه نمود و افزود: این رونمایی‌ها با هدف معرفی آخرین دستاوردهای حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی انجام شد تا پس از معرفی این توانمندی‌ها، بازار داخلی و جهانی پذیرای این محصولات شود.

در ادامه دکتر سلطانی نژاد به ارائه گزارشی از بازدید صورت پذیرفته از مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و همچنین اتاق تمیز این مرکز پرداخت.

دکتر ملاپور با اشاره به همکاری‌های بین المللی بالاخص موضوع همکاری ستاد با ایرانیان مقیم خارج از کشور افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری در جهت انتقال فناوری به کشور با مشارکت سرمایه گذار خارجی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

در پایان اعضای جلسه به بررسی اقدامات و فعالیت‌های صورت پذیرفته از جمله تهیه گزارش عملکرد سال 99 ستاد و طرح‌های مرتبط با حوزه شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی پرداختند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZYWr