آغاز اولین کارآزمایی فاز دوم درمان CAR T آلوژنیک

Allogene Therapeutics، با دفتر مرکزی در سانفرانسیسکو جنوبی، یک شرکت بیوتکنولوژی در مرحله کارآزمایی بالینی است که در توسعه محصولات سلول T گیرنده آنتی ژن کایمریک آلوژنیک (AlloCAR T™) برای سرطان پیشگام است.

 

 

Allogene Therapeutics، با دفتر مرکزی در سانفرانسیسکو جنوبی، یک شرکت بیوتکنولوژی در مرحله کارآزمایی بالینی است که در توسعه محصولات سلول T گیرنده آنتی ژن کایمریک آلوژنیک (AlloCAR T™) برای سرطان پیشگام است. این شرکت به رهبری یک تیم مدیریتی با تجربه در سلول درمانی آلوژن در حال توسعه خط لوله‌ای از کاندیدهای سلول‌های CAR T " off-the-shelf" با هدف ارائه سلول درمانی در دسترس، قابل اطمینان‌تر و برای طیف گسترده‌تری از بیماران بیماران است.

این شرکت در تاریخ 6 اکتبر 2022، شروع فاز کارآزمایی بالینی ALLO-501A (آزمایی ALPHA2) را در بیماران مبتلا به لنفوم سلول‌های B بزرگ عودکننده/ مقاوم اعلام کرد. این شرکت همچنین در حال آغاز کارآزمایی EXPAND است که هدف آن نشان دادن سهم ALLO-647 در رژیم استاندارد تخلیه لنفاوی فلودارابین/سیکلوفسفامید است. با فرض نتایج مطلوب و مشروط به بحث با سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، این شرکت انتظار دارد که این مطالعات از تأیید نظارتی ALLO-501A و ALLO-647 پشتیبانی کند.

 

منبع:

https://ir.allogene.com/news-releases/news-release-details/allogene-therapeutics-initiates-industrys-first-allogeneic-car-t

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z2uv