آزمون مرحله دوم چهارمین المپیاد دانش آموزی روز سه شنبه، مورخ 10 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد

دکتر ظهیری مسئول المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از برگزاری آزمون مرحله دوم این المپیاد در روز سه شنبه تاریخ 10 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی، دکتر ظهیری مسئول المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از برگزاری آزمون مرحله دوم این المپیاد در روز سه شنبه تاریخ 10 اردیبهشت ماه خبر داد.

وی گفت: آزمون مرحله دوم، چهارمین المپیاد راس ساعت 14 روز سه شنبه همزمان در مراکز استان ها برگزار خواهد شد. همچنین برگزیدگان این مرحله از آزمون جهت حضور در اردوی تابستانی به یکی از مراکز علمی تهران فراخوانده خواهند شد و در نهایت رنگ تندیس هر یک از برگزیدگان بر اساس ارزیابی دانش پژوه در اردوی تابستانی تعیین خواهد شد.

دکتر ظهیری همچنین افزود: در راستای دریافت نظرات دانش آموزان و علاقمندان به این حوزه و ایجاد تعامل بهتر با این قشر فرم نظر سنجی برای این المپیاد طراحی و در وب سایت این المپیاد به نشانیisro.isti.ir بارگذاری شده که علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت بالا مسئولین این المپیاد را در جهت برگزاری هر چه بهتر این مهم یاری نمایند.


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZBj1