سرمایه گذاری ۱.۶ میلیارد دلاری فوجی فیلم برای ارتقا و گسترش خدمات تولید و کشت سلولی در عرصه جهانی

شرکت FUJIFILM سرمایه‌گذاری 1.6 میلیارد دلاری را برای ارتقا و گسترش خدمات کشت و فرآوری سلولی FUJIFILM Diosynth Biotechnologies، یکی از شرکت‌های تابعه کمپانی فوجی فیلم، را اعلام کرد. این سرمایه گذاری سایت های این شرکت را در هیلرود، دانمارک، و تگزاس در ایالات متحده تقویت می کند.




 شرکت FUJIFILM سرمایه‌گذاری 1.6 میلیارد دلاری را برای ارتقا و گسترش خدمات کشت و فرآوری سلولی FUJIFILM Diosynth Biotechnologies، یکی از شرکت‌های تابعه کمپانی فوجی فیلم، را اعلام کرد. این سرمایه گذاری سایت های این شرکت را در هیلرود، دانمارک، و تگزاس در ایالات متحده تقویت می کند.

 در بخشی از این سرمایه گذاری، این شرکت ظرفیت خود را برای پشتیبانی از کشت و تولید در شرایط cGMP و در مقیاس بالا با افزودن 8 بیورآکتور 20000 لیتری و دو خط فرآوری پایین دستی در تأسیسات Hillerod، دانمارک، گسترش می دهد.  ظرفیت تولید افزوده شده، تأسیسات هیلرود را به بزرگترین CDMO در اروپا تبدیل می کند، که مجموعاً 20 × 20000 لیتر بیوراکتور برای تولید مواد اولیه دارویی، محصولات دارویی کامل و فرآوری نهایی آن را ارائه می دهد.  انتظار می رود با این سرمایه گذاری حدود 450 شغل ایجاد شود.

 تأسیسات دانمارک با اقدامات دائمی برای حمایت از «استراتژی آب و هوای سبز» جدید فوجی‌فیلم با اهداف اقدامات اقلیمی از جمله تمرکز بر انرژی بدون کربن و دستیابی به انتشار کربن دی اکسید صفر تا پایان سال مالی 2040 تقویت خواهد شد. بهبود تولید پایدار به دنبال نصب یک دیگ برقی به جای دیگ بخار معمولی با گاز طبیعی نیز وابستگی عملیاتی سایت به سوخت های فسیلی را از بین می برد.  علاوه بر این، این شرکت در حال سرمایه گذاری در برنامه هایی است که هدف آن کاهش مصرف آب است.

این سرمایه‌گذاری همچنین تجهیزلت کشت و فرآوری سلولی را در سایت این شرکت در تگزاس گسترش می‌دهد. هم چنین این شرکت تجهیزات تولید اختصاصی خود به نام  SymphonX™ را پیاده سازی خواهد کرد و فرآوری مداوم دستگاه cGMP MaruX™، استفاده یکباره از سایت تولید و فرآوری سلولی را ممکن می سازد.

رئیس و مدیر اجرایی، مدیر نماینده، هلدینگ فوجی‌فیلم گفت: «فوجی‌فیلم با استراتژی رشد هر دو فاکتور ظرفیت سرمایه گذاری و نوآوری‌های تکنولوژی، کسب‌وکار CDMO زیستی خود را گسترش بیشتری می‌دهد تا تقاضای رو به رشد برای تولید با حجم بالا از داروهای زیستی را برآورده کند».  "با این سرمایه گذاری عمده در تاسیسات تولید در مقیاس بالا و به کارگیری فناوری تولید نسل آینده، ما به عنوان برترین CDMO زیستی بهترین همکار برای مشتریان خواهیم بود.  فوجی فیلم از طریق خلق ارزش جدید از نوآوری، به عرضه پایدار داروهای زیستی با کیفیت بالا و ارتقای سلامت جامعه و رشد بیشتر صنعت بهداشت و درمان کمک خواهد کرد.

 مارتین میسون، مدیر اجرایی بیوتکنولوژی این شرکت گفت: "  این شرکت به کارگیری قابلیت تولید cGMP پایدار کاملاً یکپارچه را برای تولید موثر آنتی‌بادی‌ها در حجم بالا و در مقیاس جهانی سرعت می‌بخشد."  " این شرکت مجموعه ای گسترده از خدمات توسعه و تولید کشت سلولی را برای حمایت از شرکای خود در مسیر راه اندازی تجاری و عرضه قابل اعتماد آنتی بادی ها و ارائه دارو به بیماران ارائه می دهد."


https://www.fujifilm.com/pl/en/news/hq/8171





کلمات کلیدی
//isti.ir/Zxsu