گروه صنعتی بن دا، راه اندازی شتابدهنده‏ ای تخصصی در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، در تاریخ 98/07/14 جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر رجب‏ زاده مدیر فناوری، تجاری‏سازی و بازار، مهندس مرجوی رئیس هیئت مدیره گروه توسعه بن دا، دکتر یداله پور مدیر پروژه های توسعه ای بن دا و دکتر معاون شرکت و مدیر صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر شرکت در محل ستاد تشکیل شد.

در ابتدا دکتر الاهی به معرفی گروه توسعه بن دا پرداخت. این گروه تاکنون در حوزه های زیرساختی همچون گسترش خطوط ریلی، نفت و گاز وو پتروشیمی، نیروگاه فسیلی و تجدید پذیر و زیست فناوری فعالیت کرده است. مهندس مرجوی با توجه به سبقه شرکت اعلام کردند که با توجه به بازار رو به گسترش فناوری های حوزه سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی در دنیا، بسیار مشتاق هستند که با راه اندازی شتابدهنده ای تخصصی، گامی در جهت توسعه بیشتر این صنعت در کشور بردارند.

در این جلسه دکتر حمیدیه پس از آشنایی با گروه صنعتی بن دا، ضمن ابراز خرسندی از انتخاب هوشمندانه این گروه جهت سرمایه گذاری، توضیحاتی در خصوص بازار رو به رشد فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی در دنیا ارائه کردند. ایشان با اشاره به اینکه کشور ما به منظور حضور در این رقابت تنگانگ به جای پیشرفت گام به گام به یک جهش نیاز دارد ابراز امیدواری کردند که با فعالیت هایی که ستاد در سال های اخیر به منظور توسعه فناوری و افزایش شرکت های دانش بنیان انجام داده است، ایران بتواند این جهش را انجام دهد.

 


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZiD2