نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در تاریخ 23 تا 26 آذرماه

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همانند سال‌های گذشته در تعامل و همکاری نزدیک با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ نسبت به برگزاری «نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت» هم‌زمان با «بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور» در تاریخ 23 تا 26 آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدام نموده است.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همانند سال‌های گذشته در تعامل و همکاری نزدیک با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ نسبت به برگزاری «نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت» هم‌زمان با «بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور» در تاریخ 23 تا 26 آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدام نموده است. بر اساس تجربه هشت دوره برگزاری این رویداد و به‌منظور افزایش بهره‌برداری از تسهیلات ایجادشده، موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

1-     بر اساس سطح‌بندی محصولات بخشی از مبلغ خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت توسط مراکز علمی و پژوهشی دولتی بین 10 تا 50 درصد تا سقف معینی موردحمایت قرار خواهد گرفت.

2-     به‌منظور تسهیل در ارائه حمایت‌ها، کلیه فرایندها (اعم از ثبت پیش‌فاکتور و پیگیری بعدی آن‌ها) به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد؛ پیشنهاد می‌شود اعضای محترم هیئت‌علمی، پیش از حضور در نمایشگاه، از طریق سامانه نمایشگاه به نشانی iranlabexpo.ir  فهرست شرکت‌ها و محصولات حاضر در نمایشگاه، مشخصات و مستندات فنی آن‌ها را مشاهده نموده و مقایسه‌های لازم را با محصولات مشابه انجام دهند.

3-     قبل از برگزاری نمایشگاه، امکان صدور پیش‌فاکتور توسط شرکت‌ها وجود دارد اما پیشنهاد می‌شود هریک از اعضای محترم هیئت‌علمی، ضمن بازدید از نمایشگاه، محصولات را بررسی و پس از مذاکره حضوری، پیش‌فاکتور دریافت کنند.

4-     معاونت کلیه پیش‌فاکتورهای ثبت‌شده را دسته‌بندی و برای اولویت‌بندی، تأیید و عقد قرارداد (از ابتدای دی‌ماه 1400) در کارتابل الکترونیکی نماینده رسمی که از سوی آن دستگاه معرفی می‌شود، قرار خواهد داد. فرمت معرفی نماینده رسمی و رابط سامانه قابل دانلود از سایت است. لازم به ذکر است که کلیه نمایندگان فعلی دسترسی آن‌ها برای دوره بعد فعال بوده و نیاز به معرفی مجدد ندارند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z5Ps