نشست دبیر ستاد با شرکت سروش فناوری آتیه (سیناپس) در جهت توسعه خدمات سلامت

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، نشستی با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر موحدی رئیس هیات مدیره شرکت سروش فناوری آتیه و دکتر فرجی مدیر عامل شرکت در تاریخ 10/03/ 99 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر فرجی به معرفی فعالیت های شرکت پرداخت و افزود: این شرکت متشکل از یک تیم بین رشته ای از پزشکان ،دانشجویان پزشکی و مهندسین نرم افزار، برنامه نویسان و سایر رشته ها می باشد که از 2 سال پیش با هدف یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی بیمارستان و سایر مراکز درمانی و همچنین تسهیل فرآیند درمان کادر پزشکی و بهبود عملکردشان آغاز گردید. در ادامه نیز به معرفی اپلیکشن سیناپس تحت نظر این شرکت پرداخت و گفت: خدمات اپلیکشن مذکور نمایش آنلاین جواب آزمایشات بیماران، مشاوره های بین پزشکان به صورت الکترونیکی و آنلاین تحت پلتفرم های وب در بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد.

در این راستا در این نشست به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداخته شد و دکتر حمیدیه در ادامه با اشاره به گستره وسیع زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و حمایت هایی که از این شرکت های دانش بنیان صورت می گیرد پیگیری تبدیل شرکت این محققین را به شرکت دانش بنیان را ضروری ذکر کردند.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZL4p