مرحله نهایی پنجمین دوره المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی وارد هفته دوم شد

در این دوره به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا کلاس ها به صورت مجازی برگزاری می شود، دانش پژوهان هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر با سه استاد از برترین اساتید علمی کشور، جلسات دو تا سه ساعته برگزار می کنند.


در این دوره به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا کلاس ها به صورت مجازی برگزاری می شود، دانش پژوهان هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر با سه استاد از برترین اساتید علمی کشور، جلسات دو تا سه ساعته برگزار می کنند. تنوع درس ها به نحوی انتخاب شده است که تمامی موضوعات مرتبط با حوزه پزشکی بازساختی و کسب و کار در این حوزه را در برگیرد، اساتید محتوای آموزشی را به صورت فیلم و پاورپوینت بارگذاری کرده و تدریس میکنند. بستر آموزش مجازی امکان وصل شدن میکروفون هر کدام از دانش پژوهان را می دهد تا به سوالات اساتید پاسخ دهند، اشکالات خود را بپرسند و ایده هایشان را مطرح کنند تا فضای کلاس به صورت فعال و اشتراکی باشد. از طرف کمیته اجرایی دوره که شامل آقای دکتر سلطانی نژاد و مدال آوران سال های گذشته است.بعد از هر تدریس، تکالیفی برای دانش پژوهان طراحی می شود که به صورت فردی و گروهی انجام می‌دهند تا هم آموخته های دانش‌پژوهان ارزیابی شود و هم مهارت هایی مانند جستجوی پیشرفته، کار گروهی، ایده یابی و خلاقیت در ارائه دادن را بیاموزند.

دانش پژوهان در هفته قبل با روند پروپوزال نویسی نیز آشنا شده و موضوعات خلاقانه خود را در حوزه ی استفاده از سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان بیماری ها، ارائه های راهکارهای جدید ازمایشگاهی و تجاری سازی محصولات حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی انتخاب کردند تا در طی هفته جاری بر روی آنها جستجو و پژوهش کنند و در نهایت در پایان دوره به صورت حضوری پروپوزال خود را ارائه دهند.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZtYp