دهمین جلسه شورای راهبردی شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی برگزار شد

دهمین جلسه شورای راهبردی شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی با حضور دکتر ربانی دبیر شبکه و اعضای شورای راهبردی در تاریخ 23 آذر ماه سال 1398، در محل پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار شد..

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دهمین جلسه شورای راهبردی شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی با حضور دکتر ربانی دبیر شبکه و اعضای شورای راهبردی در تاریخ 23 آذر ماه سال 1398، در محل پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار شد.

ابتدا دکتر ربانی درخصوص برنامه سمپوزیوم مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی که در 3 بهمن ماه 98 برگزار می شود پرداخت و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت رسیدگی به نیازهاي حال و آینده تحقیقات درون تنی در کشور نیاز است تا گردهمایی متخصصان و علاقمندان مطالعات درون تنی در قالب برنامه هایی همچون سمپوزیوم در کشور برگزار شود که با توجه به هماهنگی های بعمل آمده اولین سمپوزیوم مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی در 3 بهمن سال 98 در مرکز قلب تهران برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به برگزاری دو کارگاه تخصصی که قبل از برنامه سمپوزیوم در پژوهشگاه ژنتیک و انستیتو پاستور ایران برگزار می شود تصریح کرد: هدف از برگزاری کارگاه های این است که جامعه علمی کشور به سمت تخصصی شدن مطالعلات درون تنی در حوزه های  مطالعاتی مورد نیاز کشور سوق پیدا کنند.

 در ادامه اعضای شورای راهبردی ضمن تشریح برنامه برگزاری سمپوزیوم و کارگاه ها، بر اهمیت تشکیل شورای ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی با حضور نمایندگان وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط تاکید کردند.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z462