برگزیدگان پنجمین استارت آپ ویکند سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی زاهدان

به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، پنجمین رویداد استارتاپی سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی در تاریخ پنجم اسفندماه 1401 در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به کار خود پایان داد. در روز دوم ایده های برتر افراد تیم‌های مناسب خود را تشکیل داده و توسط بیش از 10 منتور راهنمایی شدند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، پنجمین رویداد استارتاپی سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی در تاریخ پنجم اسفندماه 1401 در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به کار خود پایان داد. در روز دوم ایده های برتر افراد تیم‌های مناسب خود را تشکیل داده و توسط بیش از 10  منتور راهنمایی شدند.

در روز سوم از تیم دانشجویی آریا بنیان از زاهدان رتبه سوم، تیم های تارگت از جیرفت و مهرگام از زاهدان به طور مشترک دوم و تیم چسب دو قلو از ایرانشهر رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش دانش آموزی به دلیل استقبال پر شور علاوه بر تیم ها اول تا سوم تیم های خلاق و اخلاق نیز توسط داوران شناسایی شدندکه به شرح زیر می‌باشد.

رتبه اول: تیم MEAT CELLS،رتبه دوم به طور مشترک : تیم VESSEL SOFT و تیم STEM SU، رتبه سوم: تیم GMC، تیم اخلاق : تیم الکترو استم، تیم خلاق:  تیم SMC

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zu5v