برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور در تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1402

پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور در تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلولهای بنیادی، پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور در تاریخ 17 اردیبهشت ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه یکی از ابزارهای دستیابی به اهداف صادرات غیرنفتی ایران است. صادرات محصولات ایرانی به دلیل وجود محدودیت های بانکی، بیمه ای، حمل و نقل و … همواره با چالش هایی مواجه بوده است. نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گام بزرگی برای رفع این مشکلات است. این هدف با حضور بیش از 1200 تاجر از 70 کشور دنیا و برگزاری جلسات B2B بین این تجار و تولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه، پیگیری می شود.

شرکت های ایرانی می توانند با استفاده از این دروازه به سوی بازارهای جهانی حرکت کنند و محصولات و کالای باکیفیت ایرانی را به اقصی نقاط دنیا صادر کنند. شرط پیروزی در این مارتن و عقد قراردادهای عالی پس از این نمایشگاه با تجار خارجی، کیفیت بالای محصول شماست.

شرکت های دانش بنیان می توانند برای حضور در این نمایشگاه از تسهیلات ویژه ی صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند. این حمایت ها برای حضور مستقل آنها، ۷۰ درصد و تا سقف ۳۰ میلیون تومان است. برای دریافت این حمایت می توانید با کارشناسان کریدور فناوری تا بازار تماس حاصل نمایید:   02163103315

مهلت ثبت نام:

نمایشگاه در تاریخ 17 تا 20 اردیبهشت ماه 1402 برگزار می شود و مهلت ثبت نام جهت حضور در آن تا تاریخ 30  فروردین ماه است. ولی به شرکت های متقاضی توصیه می شود، قبل از تکمیل ظرفیت غرفه ها، ثبت نام خود را تکمیل کنند. جهت ثبت نام فرم حضور در نمایشگاه را تکمیل کنید و با یکی از برنامه های کاربردی به شماره ی 09057139145 ارسال کنید. بقیه مراحل ثبت نام توسط همکاران نمایشگاه برای شما انجام خواهد شد.

لینک خبر اصلی:      https://tmsc.ir/?p=72392

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zncv