برگزاری دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد

دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 5 آبان ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 5 آبان ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر امیرخانی به ارائه توضیحاتی در مورد برنامه‌های ستاد در بخش‌های مختلف از جمله مدیریت توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی و شبکه مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی پرداخت و خواستار پیگیری گزارشات مربوطه در هر بخش شد.

در ادامه دکتر ربانی گزارشی از روند پیگیری اقدامات صورت پذیرفته در بخش شبکه مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی ستاد از جمله موارد مربوط به مراکز حیوانات آزمایشگاهی استان‌های لرستان، بوشهر و کردستان ارائه نمود.

در پایان، اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری اقدامات صورت پذیرفته در ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZnNp