برگزاری دویست و سی و نهمین جلسه شورای اجرایی ستاد

دویست و سی و نهمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 13 مرداد ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و سی و نهمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 13 مرداد ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر عارفیان به ارائه در زمینه راه‌اندازی مرکز ملی خدمات ویروس شناسی و وکتورهای ویروسی پرداخت و توضیحاتی در مورد استانداردهای موردنیاز بخش‌های مختلف این مرکز از جمله بخش طراحی و تولید وکتورهای ویروسی و بخش جداسازی، کشت و بانک ویروسی ارائه نمود.

در ادامه دبیر شورای راهبردی گزارشی از جلسات برگزار شده با سازمان غذا و دارو در جهت حل مشکلات شرکت‌های فعال حوزه سلول‌های بنیادی و اهمیت همکاری و تعامل با ارگان‌های مختلف ارائه نمود.

در پایان اعضای جلسه گزارشی از فعالیت‌های صورت پذیرفته در ستاد از جمله جلسات شوراهای استانی و موارد مربوط به مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی طی هفته جاری ارائه نمودند.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zb3p