برگزاری جلسه تدوین بسته اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه تدوین بسته اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور مهندس ذوالفقاری رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی، دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی ستاد و جمعی از اعضا روز یکشنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه 1401 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه تدوین بسته اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور مهندس ذوالفقاری رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی، دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی ستاد و جمعی از اعضا روز یکشنبه مورخ 25  اردیبهشت ماه 1401 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست برگزار گردید.

دبیر ستاد با اشاره مأموریت ستاد به عنوان دبیرخانه "قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده" و اهمیت حمایت از طرح‌های مرتبط با حوزه فرزندآوری، درمان ناباروری و سلامت مادر و کودک بر لزوم  تخصیص اعتبار و حل چالش‌های پیش روی این حوزه تأکید نمود.

مهندس ذوالفقاری به ارائه توضیحاتی در مورد نحوه حمایت از طرح‌های حوزه فرزندآوری، درمان ناباروری و سلامت مادر و کودک و برنامه‌های این حوزه پرداخت.

در پایان روند پیگیری فعالیت‌های صورت پذیرفته در ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zq6t