بازدید مدیر فناوری و تجاری سازی ستاد از مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر حسین سلطانی نژاد مدیر فناوری و تجاری سازی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، صبح روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۱۲، به منظور ارزیابی و بررسی پروژه مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی قطب آذربایجان، از این پروژه بازدید نمودند.

طی این بازدید که با حضور برخی از مدیران و اعضای شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در مرکز جامع همراه بود، ابتدا دکتر رشیدی، رئیس مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی قطب آذربایجان، گزارشی از برنامه ها و عملکرد مرکز ارائه نمودند.

در ادامه، بازدید جامعی از کل مرکز و دفاتر شرکتهای فناور و دانش بنیان مستقر در مرکز جامع بعمل آمد که در طی آن اعضای شرکت ها به توضیح روند تولید محصولات خود پرداختند.

از جمله گزارشات این شرکت ها این بوده که از بین ۳۲ طرح مصوب این مرکز، ۶ شرکت موفق به اخذ مجوز دانش بنیان برای محصول فناورانه خود شده اند و سه شرکت نیز در مرحله ثبت و ارزیابی برای دانش بنیاد شدن می باشند. همچنین یک محصول مجوز تولید از اداره کل تجهیزات اخذ نموده و دو محصول دیگر در مرحله نهایی اخذ مجوز می باشند.

قابل ذکر می باشد که ۷ محصول دیگر نیز در سامانه های TTAC و IMED جهت اخذ مجوز ثبت شده اند.

سپس با حضور در محل اتاق تمیز و بازدید از همه قسمت های مختلف آن، دکتر پروین اکبرزاده ناظر محترم اتاق تمیز در رابطه با بخش های مربوط به اتاق تمیز و برنامه های آتی دانشگاه در ارتباط با چگونگی بهره برداری از اتاق تمیز توضیحاتی را ارائه دادند.

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zc2r