بازدید دکتر حمیدیه از مجموعه اتاق های تمیز مرکز جامع سلول­ های بنیادی و پزشکی بازساختی تبریز

دکتر حمیدیه دبیر ستاد به همراه دکتر امیرخانی دبیر شورای اجرایی ستاد، دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعی از مسئولین دانشگاه از مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و مجموعه اتاق های تمیز بازدید به عمل آوردند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر حمیدیه دبیر ستاد به همراه دکتر امیرخانی دبیر شورای اجرایی ستاد، دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعی از مسئولین دانشگاه از مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و مجموعه اتاق های تمیز بازدید به عمل آوردند.

دکتر حمیدیه و هیئت همراه ابتدا از مرکز جامع سلول های بنیادی و روند پیشرفت عملیات عمرانی مجموعه اتاق های تمیز  بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان پیشرفت مجموعه های اتاق های تمیز قرار گرفتند.

سپس در حاشیه بازدید جلسه ای در راستای پیشبرد این پروژه برگزار شد. در این جلسه دکتر امیرخانی هدف از راه اندازی مراکز جامع را کاربردی نمودن دانش نوین سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بالین عنوان نمود و افزود: این مراکز در سه حوزه ماموریتی توسعه فناوری، تجاری سازی و بازار، توسعه مراکز ارایه خدمات بالینی و توسعه آموزش و پروژوهش و منابع انسانی فعالیت می کنند و انتظار می رود این مراکز بتوانند کشور عزیزمان ایران را به استاندارهای جهانی این حوزه برسانند.

در ادامه حاضرین در نشست به ارایه راهکارهای مفید جهت تسریع در فعالیت های مرکز جامع پرداختند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zfyp