بازدید دبیر ستاد از مرکز پیوند و مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کرمان

دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی به همراه دکتر رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و برخی از معاونین دانشگاه از مرکز پیوند سلول های بنیادی خونساز و مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کرمان مورخ 98/08/08بازدید نمود.


به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل ستاد، دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی به همراه دکتر رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و برخی از معاونین دانشگاه از مرکز پیوند سلول های بنیادی خونساز و مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کرمان مورخ 8/8/8 9بازدید نمود.
در ابتدا دکتر رشیدی نژاد و دکتر سلاجقه به ارائه ی مطالبی در خصوص فعالیت های انجام شده در برطرف سازی برخی موانع بهره برداری این مرکز پرداختند.
سپس دکتر حمیدیه طی بازدید از مرکز پیوند سلول های بنیادی خونساز به ارائه ی نکاتی در رابطه با چگونگی بهره وری بهتر و موثر تر از فضا و امکانات به وجود آمده پرداخت و افزود: وجود نیروی انسانی توانمند سرمایه ی این استان می باشد و از مهمترین ارکان بهره برداری صحیح از این مرکز می باشد.
 در ادامه دکتر حمیدیه به همراه هیات همراه از مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دیدن نمودند. در همین راستا پس از جلسه ای دکتر رشیدی نژاد و دکتر فارسی نژاد به ارائه ی فعالیت های مرکز جامع در حوزه های مختلف پرداختند. دکتر فارسی نژاد رئیس مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی عنوان کرد: در تلاش هستیم محل استقرار چند شرکت دانش بنیان را در مرکز جامع مهیا کنیم. وی ادامه داد: زمین اتاق تمیز  نیز مهیا شده است و پس از تخصیص اعتبارات مورد نیاز ظرف مدت کوتاهی، اتاق تمیز مرکز جامع به بهره برداری خواهد رسید.
سپس دکتر معدنی در رابطه با تولید محصولات حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پیشنهاداتی ارائه نمود.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZEU2