بازدید دبیر ستاد از شرکت ژن سازه آمن

دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی به همراه دکتر پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان، دکتر زیرک ساز مدیرعامل شرکت سل تک فارمد و جمعی از مسئولین و محققین روز شنبه 28 خرداد ماه سال 1401 بازدیدی از شرکت ژن سازه آمن به عمل آوردند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دکتر حمیدیه دبیر ستاد به همراه دکتر پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان، دکتر زیرک ساز مدیرعامل شرکت سل تک فارمد و جمعی از مسئولین و محققین روز شنبه 28 خرداد ماه سال 1401 بازدیدی از شرکت ژن سازه آمن به عمل آوردند.

در ابتدا دکتر سلیمانی به ارائه توضیحاتی پیرامون تجهیزات و امکانات و ظرفیت‌های موجود، مأموریت‌ها و چشم انداز این شرکت پرداخت و گفت: این شرکت اهداف کلان و بلند ‌مدتی در دستیابی به محصولات کاربردی حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از جمله تولید کیت‌های مختلف ژنتیکی را در برنامه تولید خود دارد.

در ادامه دکتر زیرک ساز با اشاره به اهمیت محصولات و خدمات شرکت با توجه به نیاز کشور افزود: می‌بایست از تمام ظرفیت‌ شرکت در جهت تولید و تجاری سازی بهره‌گیری شود.

در پایان توضیحاتی توسط کارشناسان این شرکت پیرامون فعالیت‌های صورت پذیرفته ارائه شد و از بخش‌های مختلف بازدید بعمل آمد.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z34u