بازدید دبیر ستاد از شرکت دانش بنیان پردیس ژن فناوری

در تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه 1398 دکتر حمیدیه دبیر ستاد به همراه دکتر فرجی فرد مدیر فناوری تجاری سازی و بازار ستاد، از شرکت پردیس‌ ژن فناوری بازدید به عمل آورد. در این بازدید دکتر علی شریفی مدیر علمی شرکت پردیس‌ ژن فناوری و دکتر امیر حسن ابنا مدیر اجرایی شرکت ایشان را همراهی نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، در تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه 1398 دکتر حمیدیه دبیر ستاد به همراه دکتر فرجی فرد مدیر فناوری تجاری سازی و بازار ستاد، از شرکت پردیس‌ ژن فناوری بازدید به عمل آورد. در این بازدید دکتر علی شریفی مدیر علمی شرکت پردیس‌ ژن فناوری و دکتر امیر حسن ابنا مدیر اجرایی شرکت ایشان را همراهی نمودند.

پردیس ژن فناوری شرکتی دانش بنیان در حوزه سلامت است که با تمرکز ویژه بر نسل نوین پزشکی فعالیت خود را آغاز نموده است. از جمله مهمترین ماموریت های این شرکت فراتخصصی دستیابی به فناوری و ارائه تخصصی ترین خدمات تشخیصی و درمانی مرتبط با علوم ژنومیک و ژنتیک پزشکی، با رویکردی دانش‌محور، نوآورانه و با نگاه رقابت علمی در سطح جهان است و این ماموریت را با محوریت بهره‌مندی از نسل نوین تجهیزات توالی‌یابی و تلفیق دانش ژنومیک و بیوانفورماتیک به انجام می‌رساند.

این شرکت درصدد تجهیز راه اندازی مرکز فوق تخصصی علمی-تحقیقاتی ژنتیکی (آزمایشگاهی و بیوانفورماتیکی) جهت تولید و بومی سازی به روزترین فناوری تست های فرادقیق سلولی مولکولی برای تشخیص موثر و درمان بیماری‌های خاص می باشد.

در جریان این بازدید دکتر شریفی به ارائه فعالیت های شرکت پرداخت و فراهم نمودن بستر مناسب جهت  بهره مندی از توانمندی های دانش آموختگان این حوزه را از جمله اهداف مهم این شرکت بیان نمود. وی همچنین از تجهیز آزمایشگاه و مرکز داده های ژنومیک، توسعه نرم افزار تحلیل های ژنوم و همچنین تعاملات انجام شده با آزمایشگاه‌ها خبر داد. در این بازدید دکتر حمیدیه به ارائه پیشنهاداتی در راستای انجام هر چه بهتر ماموریت های این شرکت ارائه نمود و برنامه ریزی های لازم نیز به عمل آمد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZgQ1