بازدید دبیر ستاد از زیرساخت های مرکز خصوصی فرآورده ­های سلولی و بافت ­های مهندسی شده

دکتر حمیدیه دبیر ستاد به همراه دکتر مسعود سلیمانی و دکتر ابراهیمی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس از زیرساخت‌های اولین مرکز خصوصی فرآورده های سلولی و بافت های مهندسی شده بازدید به عمل آورد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر حمیدیه دبیر ستاد به همراه دکتر مسعود سلیمانی و دکتر ابراهیمی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس از زیرساخت‌های اولین مرکز خصوصی فرآورده های سلولی و بافت های مهندسی شده بازدید به عمل آورد.

طی این بازدید که به منظور بررسی و ارزیابی زیرساخت های فراهم شده مرکز خصوصی حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به عمل آمد، دکتر حمیدیه از نزدیک در جریان روند پیشرفت فعالیت های آتی این مرکز و برنامه های پیش روی آن قرار گرفت.

در این بازدید دکتر مسعود سلیمانی مجری این پروژه به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و گفت: فضای مورد نیاز برای استقرار شرکت­های دانش بنیان تعیین و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی سلول و مهندسی ژنتیک مهیا گردیده و ظرف یک هفته آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

وی همچنین افزود: جانمایی بخش های مختلف از جمله اتاق های تمیز، آزمایشگاه­ های دست ورزی های ژنتیکی، سلولی و ملکولی، مهندسی بافت، مهندسی ژنتیک و حیوانات ترنس ژن  صورت گرفته و امیدواریم که طی 3 ماه آینده این بخش از پروژه نیز به بهره برداری برسد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zygo