استقبال از پژوهش سرای های دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

.


به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل ستاد، دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی به همراه دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی ستاد و جمعی از مدیران آموزش و پرورش بازدیدی از پژوهش سرای دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی مورخ 98/8/9 به عمل آوردد.
در ابتدا طی جلسه ای گزارشی در خصوص فعالیت های انجام شده جهت افزایش فعالیت های دانش آموزان کرمان در حوزه ی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه شد.
دکتر محسنی ضمن ارائه ی مطالبی در رابطه با اهداف و برنامه های دانش آموزی در این حوزه عنوان کرد: پژوهش سراهای دانش آموزی حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در استان های متفاوتی ایجاد شد و استقبال خوبی از این پژوهش سرا  در سطح مدیران، دانش آموزان و خانواده هایشان شاهد بودیم. به طوری که هم اکنون درخواست هایی از برخی استان ها  جهت تاسیس پژوهش سراهای دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی داشته ایم.
در ادامه دکتر حمیدیه ضمن اشاره به اهمیت آموزش سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی  در سطح دانش آموزان بیان کرد: جهت گسترش علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی لازم است آموزش ها و ایجاد زیرساخت ها از دوره ی دانش آموزی انجام گیرد.
طی این بازدید از آزمایشگاه های مولکولی و کشت سلول پژوهش سرا دیدن شد و دانش آموزان برخی از آموزش های خود در این حوزه را عنوان نمودند.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZrU2