آغاز فراخوان حمایت از طرح های شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی از 25 مهرماه

دویست و سومین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 15 مهر ماه سال 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و سومین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 15 مهر ماه سال 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

دکتر حمیدیه با اشاره به اهمیت توسعه شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی، بر استفاده از این ظرفیت در توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی تأکید نمود و گفت: می توان با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در  این حوزه در جهت استفاده از این علم در صنایع غذایی شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی باشیم.

سپس دکتر عارفیان توضیحاتی پیرامون داوری طرح‌های مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی جشنواره دانش آموزی خوارزمی با همکاری ستاد ارائه نمود.

در ادامه دکتر ربانی به ارائه در زمینه شبکه ملی مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی پرداخت و از آغاز فراخوان حمایت از طرح‌های مرتبط با این حوزه  از  25 مهرماه سال جاری خبر داد.

در پایان دکتر دهقانی گزارشی از روند پیگیری برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت پذیرفته در مورد مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی یزد ارائه نمود.


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZGD2