آزمون المپیاد دانشجویی غیر متمرکز سلول های بنیادی و مهندسی بافت در تاریخ های 12 و 13 اردیبهشت ماه سال جاری در مناطق دهگانه کشور برگزار خواهد شد

دکتر احسان عارفیان دبیر المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت از برگزاری آزمون غیر متمرکز این المپیاد در تاریخ های 12 و 13 اردیبهشت ماه سال جاری در مراکز مناطق دهگانه کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری­های سلول­های بنیادی، دکتر احسان عارفیان دبیر المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت از برگزاری آزمون غیر متمرکز این المپیاد در تاریخ های 12 و 13 اردیبهشت ماه سال جاری در مراکز مناطق دهگانه کشور خبر داد.

دکتر عارفیان در خصوص این آزمون گفت: این المپیاد در دومین سال برگزاری آن هم به صورت غیر متمرکز و هم به صورت متمرکز در سطح مراکز قطب های دهگانه کشور برگزار خواهد شد و سپس نفر برگزیده این دو آزمون در اواخر تیر ماه سال جاری جهت تعیین رتبه های برتر به رقابت خواهند پرداخت.

وی همچنین افزود: برگزیدگان نهایی این المپیاد از تسهیلات در نظر گرفته شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بنیاد ملی نخبگان برخوردار خواهند شد و  نفرات برگزیده علاوه بر اینکه جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور به دانشگاه ها معرفی می شوند در صورت ادامه تحصیل در مقطع دکتری در مرحله مصاحبه نیز مشمول امتیازاتی خواهند بود. علاوه بر این امتیازات، این برگزیدگان به عضویت بنیاد ملی نخبگان در خواهند آمد و از تسهیلات این بنیاد بهره مند خواهند گردید.

گفتنی است داوطلبین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://olympiad.sanjesh.org مراجعه نمایند.

 


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZTD1