فراخوان حمایت از طرح‌های توسعه فناوری در حوزه‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی تمدید شد

ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی معاونت علمی،فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فراخوان جامع ۱۴۰۲ را از ۱۵مهر ماه الی ۱۵ آذر ماه برگزار کرد. بخش دوم این فراخوان با عنوان فراخوان نوآفرین که از ۱۶ آبان آغاز شده با همکاری صندوق نوآوری شکوفایی و در راستای جذب طرح‌های فناورانه در سطوح پیش‌بالینی، کارآزمایی بالینی و تولید تجهیزات و ملزومات فنی تا تاریخ ۲۲ آذر ماه ادامه دارد

ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی معاونت علمی،فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فراخوان جامع ۱۴۰۲ را از ۱۵مهر ماه الی ۱۵ آذر ماه برگزار کرد. بخش دوم این فراخوان با عنوان فراخوان نوآفرین که از ۱۶ آبان آغاز شده با همکاری صندوق نوآوری شکوفایی و در راستای جذب طرح‌های فناورانه در سطوح پیش‌بالینی، کارآزمایی بالینی و تولید تجهیزات و ملزومات فنی راهبردی حوزه است.

این فراخوان با رویکرد حمایت از پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فناروان فعال در حوزه فناوری‌‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی برگزار شده است. توسعه فناوری در هر کدام از محورهای ذکر شده، نیازمند حمایت مادی و معنوی دارد؛ در همین راستا برنامه نوآفرین با هدف تعیین نقشه راه فناوران و اعطای حمایت‌های بلاعوض به محققین و دانشگاهیان شکل گرفته است.
لازم به ذکر است که صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف 5 میلیارد ریال از تیم‌های فناور حمایت مالی انجام خواهد داد؛
همچنین ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی در سطح تولید تجهیزات و ملزومات فنی راهبردی مرتبط تا سقف 5 میلیارد ریال، در سطح مطالعات پیش‌بالینی تا سقف 5 میلیارد ریال و در سطح مطالعات کارآزمایی بالینی تا سقف 10 میلیارد ریال حمایت مالی انجام خواهد داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی مراجعه نمایید؛ و جهت تکمیل پرسشنامه و ثبت ایده خود ابتدا در سایت نوآفرین عضو شده و پس از ورود به صفحه فراخوان، با کلیک بر دکمه تکمیل پرسشنامه وارد صفحه پرسشنامه شوید و اطلاعات مربوط به ایده فناورانه خود را درج نمایید.
اولویت‌های موضوعی فناوری‌های مرتبط:
1. درمان‌های مبتنی بر فناوری سلول‌های ایمنی
2. درمان‌های مبتنی بر فناوری ژن درمانی
3. درمان‌های مبتنی بر فناوری سلول و فرآورده‌های سلولی
4. درمان‌های مبتنی بر فناوری مهندسی بافت
5. زیرساخت‌های فناورانه حوزه پزشکی بازساختی در مقیاس صنعتی
6. زیرساخت‌های فناورانه مطالعات پیش‌بالینی از جمله organ on chip، ارگانوئید و ...

علاقمندان برای شرکت در فراخوان کافی است که ابتدا در سایت نوآفرین ثبت‌نام کرده و با ورود به صفحه فراخوان و کلیک بر روی گزینه تکمیل پرسشنامه در همین صفحه، اطلاعات مورد نیاز را در پرسشنامه، وارد کنند. طرح‌های ارسالی مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت تأیید اولیه، جلسه ارزیابی تخصصی طرح با حضور داوران و مسئول ستاد مربوطه برگزار خواهد شد.

نکته: برای آپلود پرپوزال داخل پرسشنامه حتما دقت فرمایید که پرپوزال شما باید در فرمت تعریف شده ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی باشد در غیر اینصورت طرح شما رد خواهد شد

فایل پروپوزال‌های ذکر شده را از لینک‌های زیر دریافت کنید:
پروپوزال حمایت از طرح های پیش بالینی
پروپوزال حمایت از طرح های فناوری و تجاری سازی(تولید تجهیزات و ملزومات فنی)
پروپوزال حمایت از طرح های کارآزمایی بالینی

•   چک لیست کار با حیوانات آزمایشگاه

• این فراخوان در سه مرحله غربالگری(ارزیابی اولیه) و داوری کامل برگزار خواهد شد.
• در صورت تأیید طرح در جلسه ارزیابی و بر اساس نتیجه جلسه، میزان حمایت از طرح مشخص خواهد شد.
• گفتنی است ثبت طرح به منزله پذیرش طرح و ورود به جلسه ارزیابی نخواهد بود.
• فرم‌های پروپوزال اولیه که از طریق پست الکترونیک و سایر روش‌ها ارسال شوند، مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.


* مهلت تکمیل پرسشنامه ، تا 22 آذر ماه 1402 تمدید شد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:
• شماره همراه 09025555439
• ایمیل info@noafarintech.ir و noafarintech@gmail.com
• تلگرام 09025555439

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZQux