نشست شورای راهبردی کمیته دانشجویی برگزار شد

اولین نشست شورای راهبردی کمیته دانشجویی کشوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور دکتر امیرخانی دبیر شورای مدیران ستاد و دکتر امانلو دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از دانشجویان در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی اولین نشست شورای  راهبردی کمیته دانشجویی کشوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور دکتر امیرخانی دبیر شورای مدیران ستاد و دکتر امانلو دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از دانشجویان در تاریخ 22 آذرماه در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر امیرخانی شناسایی گروه های هدف دانشجویی حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و جلب مشارکت آنها و همچنین سیاست گذاری برای کمیته دانشجویی را از اهداف شورای راهبردی کمیته دانشجویی برشمرد و افزود: جهت هم افزایی و استفاده از تمامی ظرفیت های دانشجویی در سطح کشور کمیته دانشجویی کشوری را راه اندازی نمودیم تا بتوانیم با همکاری اعضای این کمیته به اهداف ستاد سلول های بنیادی دستیابیم.

سپس دکتر قمری به ارائه توضیحاتی پیرامون اهداف و وظایف در نظر گرفته شده برای کمیته دانشجویی پرداخت که این اهداف و سیاست ها بر اساس برنامه 10 ساله راهبردی ستاد تهیه شده بود.

در ادامه دکتر امانلو ضمن تشریح نحوه حمایت کمیته تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: با توجه به اهمیت این حوزه از علم بهتر است به صورت کاربردی آموزش­های علوم نوین سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی صورت پذیرد.

در پایان جلسه دکتر امیر خانی ضمن تاکید بر همکاری اساتید و دانشجویان علوم پایه و بالینی در کشور افزود: هدفمان از برگزاری این جلسات برای کمیته دانشجویی تولید دانش و محصول قابل عرضه در بازار تجارت جهان در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی می باشد.  

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZRrc