برگزاری چهارمین رویداد کاشتن برای آینده با موضوع «پزشکی بازساختی پزشکی آینده»

کاشتن برای آینده رویدادی گفتمان‌ محور است که با هدف آشنایی دانشجویان، فناوران و پژوهشگران با فناوری‌های نوین و راهبردی و در راستای تأثیرگذاری آنها بر آینده، زندگی مردم و جایگاهشان در داخل کشور برگزار می‌شود. این رویداد که در قالب سخنرانی‌ها و گفتگوهای هدفمند اجرا می‌شود.

 

کاشتن برای آینده رویدادی گفتمان‌ محور است که با هدف آشنایی دانشجویان، فناوران و پژوهشگران با فناوری‌های نوین و راهبردی و در راستای تأثیرگذاری آنها بر آینده، زندگی مردم و جایگاهشان در داخل کشور برگزار می‌شود. این رویداد که در قالب سخنرانی‌ها و گفتگوهای هدفمند اجرا می‌شود، به دنبال ترویج فناوری‌های نوظهور در میان علاقه‌مندان و فرهیختگان دانشگاهی است.

به دنبال برگزاری سه دوره از این رویداد و استقبال بالای مخاطبان و علاقه‌مندان از آن، چهارمین رویداد کاشتن برای آینده با موضوع «پزشکی بازساختی پزشکی آینده» بـا حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌ جمهوری و ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی مورخ دوشنبه 20 آذرماه 1402 از ساعت 15:00 الی 19:00 در محل تالار ابن سینا، دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌گردد.

 

سخنرانان این رویداد و موضوعات سخنرانی به شرح زیر هستند:

  1. آقای دکتر احسان عارفیان: دبیر ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی، موضوع سخنرانی: (پزشکی بازساختی: آینده پزشکی)

Regenerative medicine: the future of medicine

  1. آقای دکترسید محمود مسیحا هاشمی: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، موضوع سخنرانی: (وزیکول خارج سلولی: پسر کو ندارد نشان از پدر)

Extracellular vesicle: like father, like son

  1. خانم دکتر مرضیه ابراهیمی: مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کیان ایمن سلول، موضوع سخنرانی:( بادیگارد)

 The bodyguard

  1. آقای دکتر وحید خدامی: بنیانگذار و مدیر عامل شرکت درمان گستر رناپ، موضوع سخنرانی: (سریع و خارق‌العاده: تکنولوژی mRNA)

Fast & Fantastic; mRNA Technology

  1. آقای دکتر علی دهقانی فیروزآبادی: مدیر‌عامل شرکت آریا فناوران زیست بازساخت، موضوع سخنرانی: (هنر معجزه طبیعت: مهندسی زیستی بافت‌های انسانی)

Crafting nature's miracle: Bioengineering human tissues

  1. آقای دکتر موسی کهتری: عضو هیئت علمی دانشکده زیست‌شناسی دانشگاه تهران، موضوع سخنرانی: (اندام روی تراشه: پایانی بر آزمایش روی حیوانات؟)

Organ on a chip: the end of animal testing?

 

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد به تارنمای زیر مراجعه فرمایند.

https://evnd.co/Iyri8

گفتنی است ظرفیت شرکت در این رویداد محدود است و اولویت شرکت با علاقه‌مندانی است که زودتر جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

مهلت ثبت‌نام تا ساعت 24 روز شنبه 18 آذر‌ماه می‌باشد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z6tx